Job 16 van 17


Report this listing

Solliciteren



Technical Support Engineer Projects


Functie

De taak van het ICT-Technical Support Engineers Projects team is het bouwen, onderhouden en ondersteunen van de gehele IT-infrastructuur aanwezig aan boord van de schepen, op de werven en in de kantoren.

Als Technical Support Engineer beschik je over een brede ICT-kennis en ben je geïnteresseerd in alles wat IT omvat. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het uitvoeren van infrastructuurprojecten van A tot Z via vastgelegde werkwijzen en procedures.
  • Voorbereiding, configuratie, installatie en onderhoud van de volledige ICT-infrastructuur volgens afgesproken standaarden.
  • Het beheer van de server hardware, server virtualisatie, applicatie virtualisatie, netwerkinfrastructuur.
  • Meebouwen aan een performante en stabiele ICT-omgeving.

Hiervoor beschik je over de nodige ervaring, of wens je je kennis verder uit te breiden in:

  • Switches en routers
  • Firewalls
  • Storage
  • Server en client hardware
  • WiFi systemen
  • Virtualisatie (VMWare vSphere, Hyper-v,...)
  • Operating systems zoals Windows 10, Windows Server, Linux,...
  • Applicaties: PRTG, Veeam, Symantec ITMS, MS Office,...
  • Services: DHCP, DNS, Active directory, print servers, file sharing...

Je komt ook in contact met niet courante technologieën:

  • WiFi mesh systemen tussen onze schepen
  • Satellietcommunicatie

In dit alles krijg je on the job training. Je wordt begeleid door collega’s met ervaring die je wegwijs maken in deze uitdagende en interessant ICT-omgeving.

Jan De Nul Group staat garant voor innovatie en uitdagingen. Ons ICT-team uiteraard ook. Het team bouwt, onderhoudt en ondersteunt de ICT-infrastructuur en ICT-toepassingen die aan boord van de schepen, op de werven en in de kantoren worden gebruikt. Via professionele ICT-oplossingen bieden wij een aangename en stabiele werkomgeving aan alle eindgebruikers. Samen maken wij het verschil!

Jouw profiel

Je bent in het bezit van een bachelor diploma in een ICT-richting. Je bent klantgericht, toegankelijk, hulpvaardig en je steekt graag de handen uit de mouwen. Je bent creatief in het zoeken naar oplossingen en je streeft naar een hoogstaand niveau van kwaliteit. Je kan de nodige discretie aan de dag brengen en je bent flexibel in tijd en plaats.

Je wil dit alles combineren met het onbekende, avontuurlijke door op regelmatige basis naar het buitenland te reizen.

  • De informatica-infrastructuur selecteren of installeren (software, hardware, ...)
  • Toegangsrechten bepalen en opvolgen naargelang de karakteristieken van de gebruikers of de diensten
  • Onderhoudsinterventies op gebruikersinfrastructuur van op afstand uitvoeren
  • Storingen, incidenten en onregelmatigheden identificeren
    Een diagnose stellen en corrigerende maatregelen toepassen
  • Hulpsystemen voor toezicht, beveiliging en beheer van de informatica infrastructuur opzetten
  • Toekennen en ter beschikking stellen van software en netwerkinfrastructuur (toewijzing, nieuwe toewijzing)
  • Een systeem beheren: Netwerk (LAN, MAN, WAN, ...)
  • Scripts opstellen of integreren

Aanbod

      • Via de JDN-Academy bieden we jou een permanent opleidingstraject aan.

      • Een caring culture: via ons FIT-programma waken we over jouw welzijn. Er is aandacht voor beweging, voeding en een gezonde work-life balance.

      • De kans om samen met je collega’s het verschil te maken, je te onderscheiden door creativiteit , innovatie en duurzaamheid .

      • Door multidisciplinaire teams samen te stellen op maat van elk project, zetten we de juiste persoon steeds op de juiste plaats.

Solliciteren

Michaël De Deyn
/
michael.dedeyn@jandenul.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht